<-- Atgriezties Propilkki bloga lapā


Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

Ieteikumi čempim

Posted by Kre 
Re: Ieteikumi čempim
August 27, 2008 08:21PM
Es esmu iekritis baigā slikumā bet nu tomēr arī kautko uzrakstīšu :

1. Gribētos jaunajā čempī tomēr zināt ne tikai ezerus un bāzes bet arī gada laiku un laiku kad tiks ķerts lai varētu pilnvēttīgāk trenēties.

2. Un varbūt tomēr ir vērts arī apspriest vai nevajadzētu par lielāko zivi dot piemeram 5 punktus , ir taču jaunais foreļnieks kur ķerot mazās var ļoti viegli vinēt tos kas sēž uz lielajām , tā būtu papildus motivācija .
Re: Ieteikumi čempim
August 27, 2008 09:34PM
[IFW] Raivis Wrote:
-------------------------------------------------------
> Es esmu iekritis baigā slikumā bet nu tomēr
> arī kautko uzrakstīšu :
>
> 1. Gribētos jaunajā čempī tomēr zināt ne
> tikai ezerus un bāzes bet arī gada laiku un
> laiku kad tiks ķerts lai varētu pilnvēttīgāk
> trenēties. Domāju, ka to var. Es piekristu šādam variantam, tās būtu vēl divas izlozes.
>
> 2. Un varbūt tomēr ir vērts arī apspriest vai
> nevajadzētu par lielāko zivi dot piemeram 5
> punktus , ir taču jaunais foreļnieks kur ķerot
> mazās var ļoti viegli vinēt tos kas sēž uz
> lielajām , tā būtu papildus motivācija . Personīgi esmu pret, jo tā ir tikai un vienīgi veiksme. 0.7 versijā gan varētu, jo tur būs "lielā" makšķere ar rupjāku auklu, uz ko mazās zivis ķersies sliktāk.


Re: Ieteikumi čempim
August 27, 2008 09:50PM
Tere Wrote:
-------------------------------------------------------
> Mari esi daļeji atbildējis uz savu
> jautājumu......
> Man tikai nepatīk ka spelejot nepilnā hostā
> zaudēšu formu kad bus jaspēlē pilnā.Nemšu
> piemēru kad pirmo reizi piedalījos vasaras 2
> turnīrā kad man palaimējās iegūt nejauši 6
> punktus cūcene.Tad atvadoties teicu < Jā
> konkurence te liela pat nav iespējams tikt
> nolūkotā vietā...>
> Mans komandas biedrs arī nesen vasaras mačos
> sācis spēlēt rezultāti ka redzāt ir vāji
> redzēs ka šodien ies.Mēs abi regulāri
> spēlejam rideg.lv lapā un savstarpējs
> rezultāts ir uz vieniem vartiem man par
> sliktu.Iemesli šeit ir vairāki bet viens ir
> nepilnais hosts.Ja tomēr spēlēsim nepilnu hostu
> tad varu pārejām komandām izsteik tikai
> līdzjūtību.
> Mani neuztrauc ka manai komandai ir dotas
> priekšrocības bet uztrauc ko darīsim kad būs
> jaspēlē pilnā hostā...jo ziniet ka ieradumam
> ir liels spēks.Ceru ka komanda mani neslānīs jo
> cīnos par ...
> Mari es pēc savas komandas sapulces publicēšu
> riņķa sistēmas variantu ar kuru būs visi
> apmierināti ir jau uzrakstīts gaidīju ilgi nu
> gan butu laiks publicēt.


Es domāt, kad ne tikai hosta pilnumam ir nozīme... Tiešām nemeklēju tagad kašķi...Ja salīdzina ar rideru turnīru, tad būtiska atšķirība ir tajā, kad tur rubī cik saprotu vismaz pusstundeniekus, vai pat stundeniekus, bet šeit spēlē 15minūšniekus...Un tur pat nav 2 domu (tā ir dogma), kad katra disciplīna spēlējama savādāk...Atceros laiku, kad iesākām iebrukumus somu hostos (versijas v 0.5 iznākšana)...Somi bija elementāri viegli uzvarami 15minūšniekos, bet 30minūšniekos letiņiem gāja daudz daudz smagāk, jo lēnie somi uzņēma apgriezienus laikam ne tik ātri, bet stabili... Tāpēc nevajag te nevienu baidīt ar Vladi smiling smiley (spēlētājs tiešām ļoti labs) un izbijušā VIP2 zvaigznēm grinning smileyDDDDDD ...Paprasi man un Mārim kā mums ar viņu gāja čempī, kad lielījām savas komandas grinning smileyDDDDDD...

http://i.smiles2k.net/star_wars_smiles/lsabre.gif
VIP kapā!!! ...ledu

Paliec sveiks PP2!
Re: Ieteikumi čempim
August 28, 2008 03:40AM
>Iemesli šeit ir vairāki bet viens ir nepilnais hosts
Man prieks ka esi atapīgs.Bet bailīgs gan esi.Tas labi. Galvenais pretinieku komandas dezorganizēt lai makšķerīte kristu laukā no rokām rudens mačos un ,,sami,, iegūtu izsķirošu pārsvaru.
Mazliet par agru sāku tapēc klusēšu līdz izdevīgai iespējai.Pagaidām nepadošos provokācijām.
Ir nopietnāki ,,darbi,,
Re: Ieteikumi čempim
August 28, 2008 10:31AM
Nu gan te panesās lielīšanās.eye popping smiley
Re: Ieteikumi čempim
August 28, 2008 02:45PM
Tere! Vot par to, kad esmu bailīgs grinning smiley gan nevajag, ja runa iet par PP2... Uz virtuālo somu ezeru ledus nebaidos ne no viena, jo zinu, kad ja veiksme noteiktajā brīdī ir manā pusē un ir atbilstošs noskaņojums (azarts), tad man pietiek meistarības pārspēt jebkuru pretinieku... Protams, ja neiet tad neiet, gadās zaudēt arī nosacīti vājākiem pretiniekiem. Man personīgi patīk tas, ja ir daudz spēcīgu spēlētāju, tas uzdzen spriedzi un mobilizē, padara virtuālo copi interesantāku un nekādā gadījumā nerada manī jebkādas bailes no kādiem konkrētiem spēlētājiem... cieņu, respektu - tas jā, bet ne vairāk... Kā jau iepriekš minēts, veiksmes faktoram šajā spēlē ir ļoti liela nozīme, un pat viskrutākajiem PP2 pasaules guru bieži vien neiet, piemēram, esmu spēlējis arī kopā ar tevis minēto krievu PP2 guru Somm (pareizāk sakot viņš pārstāv krieviju, patiesībā viņš ira baltkrievs vai ukrainis - neatceros) un arī viņam gāja visādi - spožas uzvaras mijās ar bezcerīgiem zaudējumiem (veiksmes faktors), lai gan viņš visas PP2 jaunās versijas personīgi testē pa vairākiem mēnešiem, kā arī idejiski piedalās spēles veidošanā kā tādā Team Procyon sastāvā. Tāpēc teikšu visiem spēles iesācējiem, nebaidieties ne no viena virtuālā pretinieka, trenējaties, meklējiet pareizās spēles taktikas katram ezeram, optimizējiet savas virtuālās copes spējas, esiet pozitīvā noskaņojumā, neuztraucieties un, protams, ceriet uz veiksmi un spēsiet sasniegt tādu līmeni, kad biežāk un biežāk spēsiet tikt pie panākumiem - pretinieki arī ir vienkārši cilvēki...

http://i.smiles2k.net/star_wars_smiles/lsabre.gif
VIP kapā!!! ...ledu

Paliec sveiks PP2!



Edited 1 time(s). Last edit at 08/28/2008 02:46PM by eduks.
Re: Ieteikumi čempim
August 28, 2008 08:28PM
Eduk! Kur Tava bruņumašīna? Iedvesmojošas runas jāsaka no tādas tribīnes! the finger smiley
Bet papaudis esi labi - tiešām ne no viena nav jābaidās, bet jākapā, un gan jau arī paveiksies (ja vien paurī nav pilnīgs tukšums). Piemēram, esmu novinnējis divus vasaras čempja finālus, bet pa starpu pat gandarījumā knapi pie punktiem ticis...
Bet Gandarījuma turnīrs nu jau spēlētāju spēka ziņā daudz neatpaliek no fināla!

PAR 15 UN 30 MIN. Jā, ir liela atšķirība gan ķeršanās ziņā, gan taktikā. 15 minūtēs tomēr lielāks veiksmes faktors. Pusstundniekos vairāk iespēju izmēģināt zināmās zivjuvietas. Turklāt ļoti bieži ir vērts nogaidīt (raksturīgi, ka lomiem bagātākās mēdz būt pēdējās piecas minūtes!).

Par to, ka no spēlētāju skaita atkarīgi lomu lielumi, šaubu nav. Šķiet, konkrētajos apstākļos noteikts kāds zivju (vai kilogramu) skaits, un tad nu tam, kurš uztrāpa, var būt vairākkārt smagāki lomi nekā citiem.

P.S. Bet SAMI tomēr būs spēks, ar ko jārēķinās!tongue sticking out smiley
Re: Ieteikumi čempim
August 29, 2008 07:58PM
Nu, kas būs ar 06/09? Notiks kapteiņu sanāksme? Gribu saplānot laiku! Es, katrā gadijumā, esmu par!
Re: Ieteikumi čempim
August 29, 2008 08:35PM
Es gan esmu pret, ka tiek paziņoti ezeri un vēl gadalaiki un vēl un vēl un vēl.... Man gan patīk pārsteiguma moments. Kā ir tā ir. Visi vienādos apstākļos. kam veicas, kam nē.
Kre
Re: Ieteikumi čempim
August 29, 2008 10:16PM
Laikam jau būs jāuzraksta kapteiņiem e-pasts, savādāk te forumā skaidru atbildi arī var nedabūt, vai būs 06.09 sanāksme, vai ne...
rio
Re: Ieteikumi čempim
August 30, 2008 02:50AM
Eduk tu esi cempionssmiling smiley
Re: Ieteikumi čempim
August 30, 2008 02:59AM
es 06.09 esmu Kornetos.. ta ka varu tikai telekonference piedalities smiling smiley

http://www.propilkki.lv/phorum/file.php?2,file=946,filename=LBM.JPG


http://www.propilkki.lv/phorum/file.php?2,file=1074,filename=bug_animated.gif
Kre
Re: Ieteikumi čempim
August 30, 2008 04:22AM
Intruder, var jau arī deleģēt kādu citu no komandas, lai aiziet tavā vietā! smiling smiley
Re: Ieteikumi čempim
August 30, 2008 05:04PM
Kā man neveicās jau trešo reizi mēģinu uzrakstīt galvenais ka esmu sapratis ka jo garāks penteris jo iespēja ka kautkas notiks te tīrot datoru un arī pazaudēt dēļ elektrības mēģināšu īsi ja acerēšos galveno ko gribēju pateikt.
Kā jau lielākā daļa zina apsoliju jau pavasarī, tad mani mazliet piebremzēja un izskatās ka novēlots ir ieteikums propilkki spēles uzlabojums komandu cīņām.Lai būtu skaidrība sistēmu nosaukšu ,,Mainīgā grupu riņķa sistēma,, apmēram tā.
Cik zinu pasaulē nav precedenta vizmaz ceru ka zinu.
No sākuma ieskats visā pasaulē zināmajā riņķa ( apļa ) spēles sistēmā.
No sakuma pieteiktās komandas tiek izlozētas.Ņemšu pavasara beigu komandu nosaukumus.
1 LJM
2 LBM
3 LSM
4 LDF
5 IFW
6 VIP
7 Rufe
8 VIP2
9 Wolmar
10 PBI
11 Ripo
12 HA Urbēji
Vietu salikumam nav nozīmes pieņemsim ka tā tika izlozēts exsel programmu arī neizmantošu ceru ka būs saprotami.
Tālāk tiek pielietota ciparu sakopojuma tabula kuras uzdevums pirmajā kartā un nākošajās kartās ir sapārot komandas.
Tabula 11-12 dalībniekiem
1-12 __1-2___3-1___1-4___1-5
2-11 __11-3__12-2__2-3___2-4
3-10 __10-4__4-11__11-5__12-3
4-9____9-5___5-10_10-6___6-11
5-8____8-6___6-9___9-7___7-10
6-7____7-12__7-8___8-12__8-9
Un ta talāk.Tabulas ir ļoti precīzas un mazākā atkāpe no tās var radīt haosu kartu beigās ir piedzīvots ne reizi vien bet nav traģiski un neietekmē rezultātus galvenais jaievēro krāsas.Vaina te ir vienas dienas turnīram kad tabula ir iesēdusies galvā un mainas dalībnieki un aizmirsis mājās ka teicu nav traģiski ātros turnīros.
Apskatīsim riņķa sistēmas problēmas atiecībā uz propilkki 2 spēlēm
Pirmais itka butu nepāra komandu skaits, izrādās vienai komandai viena nedeļa jaizlaiž noteikumi visiem vienādi nav traģiski.
Otrais -gaidiet pārsteigumus tie būs apsolu piem.parādisies neprognozejami rezultāti,jauni talanti,jauni līderi,izmainīsies reitinga tabula īsāk sakot vairāk nejaušības.
Trešais-hostētāju trūkums ar skrīnu saglabāšanas maņām arī nepieciešams ka kāds noņem kontrolskrīnus nu visādi var gadīties bet ir risināma
Ceturtais -pie nepilna hosta piradušam bez konkurences pasliktināsies rezultāti kad būs jaspēlē pilnā.Izskatās ka darbojās ieradums to pašu varu teikt arī par 04 un 05 propilkki 2 versijas labakajiem spēletajiem kuriem nepadodas 06 versija.Vardā nesaukšu un piemērus neminēšu paši izlasiet vēsturi sakot ar zive.lv un izdariet secinājumus.
Nepilnu hosta problēma satrauc arī krievu kolēģus un viņi ceņšas to komandu cīņās mazināt pielietojot 10 spēlētāju komandu variantu izskatās veiksmīgi vizmaz godīgāks par līgu ( grupu ) variantu.Tādēļ jau viņiem ir objektīvs jaunais reitinga aprēķināšanas variants ( lasīt čepju noteikumi forumā ) pagaidām testa režīmā.Zinu tā darbosies ka citas aprēķināšanas sistēmas.
Pret nepilnu hostu ir vienkaršs efektīgs variants
pirmā karta _______ otrā karta________ trešā karta
__1) hosts _______ 1) hosts ________ 1) hosts
1 LJM __________ 12 Ha Urbēji
2 LBM__________ 1 LJM
3 LSM__________ 11 Ripo
4 LDF__________ 2 LBM
__ 2) hosts_________2)hosts
5 IFW __________ 10 PBI
6 VIP___________ 3 LSM
7 Rufe___________6 VIP
8 VIP2__________ 7 Rufe
__ 3) hosts________3) hosts
9 Wolmar________8 VIP 2
10 PBI__________5 IFW
11 Ripo_________9 Wolmar
12 HA Urbēji_____4 LDF
Un ta talāk te gan mazliet japiestrādā lai komandas piem.LJM un LBM biežāk ka 4 reizes neatrastos vienā hostā matemātiski tas nebūtu grūti radisies jauna tabula .Augšejā tabula jau sen izgudrota
,,Mainīgā grupu riņķa sistēma,, neatsķiras no klasiskās riņķa sistēmas kur komandas savstarpēji 10 kartās nesatiekas bet vel paralēli jacīnās ar otras komandas pāriem netieši ja primārais ir komandu rezultāti.Cita lieta ir ja tiek aprēķināts indv.reitings tad te vajadzēs otra ciparu sakopojuma tabula lai komandas retāk paralēli satiktos vienā hostā jo ka minēju komandu ieskaitē komandas savstarpēji turnīrā tiekas tikai vienu reizi.
Komandu ieskaitē punktus varētu skaitīt šādi
Pirmās kartas 3) hosta komandu iegūtie punkti
komandas___ kopejie ind_hosta____pāru
___________ punkti____punkti____punkti_____kopā
9 Wolmar_____ 60_______ 6_______2
10 PBI________ 52_______4_______0
11 Ripo_______ 44_______2_______2
12 HA Urbēji___40_______0________0

vai arī
9 Wolmar_____ 60______ 6________2________ 68
10 PBI________52_______4_______ 0________ 56
11 Ripo_______44_______1________1________ 46
12 HA Urbēji___44_______1________1________ 46
Pieņemsim ka Wolmar un PBI ir sapāroti pirmajā kartā un paralēli cīnās ar otra pāra komandām tikai hosta ieskaitē
Hosta punktus varētu skaitīt apmēram tā
1 vieta 6 vai 3
2 vieta 4 vai 2
3 vieta 2 vai 1
4 vieta 0 vai 0
savstarpēju komandu tā
uzvara 2 vai 1
zaudejums 0 vai 0
Punktu skaitīšanas noteikumus varētu arī citādi mainīt
Lai nepazemīnātu komandu dalībnieku spēlētprasmi komandā kur vienam otru jaatbalsta iesaku pie indv.rezultātiem pieskaitīt arī hosta un savstarpējo komandu rezultātus un būs apmierināti arī līgas piekritēji un nezaudēs arī nosacīti vajākas komandas līderi kur līgu (grupu) variantā jarēķinās ar koificentu kuru daudzi uzskata par....
Bet ir viens liels bet ...sistēma sevi labi parāda pie 8,12,16,20 komandu skaita arī pie 9,13,17,21 bet ja komandas ir 6,7,10,11,14,15......vienkarši neesmu analizējis biju plānojis 3 dienas atpakaļ bet iznāca ka sakumā rakstīju.
Penteris bija 4 reizes garāks un sīkāks ka pieklājas nolikumam Šis pagaidām zināšanai,informācijai, varat arī palīdzēt apskatīt teorētiskās problēmas ko minēju.
Paldies par atsaucību.Vienā bija doma ka esot samudžināti nu nav tik traki ka izskatās.Te jau ir vis gandrīz gatavs piem.spēļu kalendāru saplāno līdz turnīra beigām tas ir 11 nedeļas un sākas jauns cikls.Tabulas-nemācīšu ka ar tām jarīkojas tas būtu smieklīgi no manas puses...it ševišķi ja viņas ir ,,gatavas,,
Otrajā atsaucībā bija doma par koificentu 50%pielietošanu nepilnajā hostā pie 6,10,14 komandām,jā ideja tiešām laba tik tiešām punktu summa nemainās ja hostā ir 10 vai 20 spēlētāji tikai taisnīgāk būtu pret 20 dalībniekiem no kuriem vienā ezerā 10 paliek bez punktiem salīdzinot ar nepilno hostu.Matemātiski ja ir 10 komandas divām iznāks vienu reizi mazāk spēlēt nepilnā hostā nu šeit neko nevar darīt tā ir izloze kur komandas tiek sagrupētas sakumstāvoklī vienā riņķa turnīrā labojams ir tikai maratonā tas ir piecos riņķos.Varbūt labāk nepielietot koificentu bet tām divām komandām kautko pieskaitīt piem.tos pašus 50% no nepilna hosta komandu vidēji izcīnitājiem punktiem.



Edited 4 time(s). Last edit at 08/31/2008 06:18PM by Tere.
Re: Ieteikumi čempim
August 30, 2008 05:16PM
Nu gan saspiedās kāds lūdzu varētu atsūtīt pamācību labošanai vienalga uz kuru pastu iepriekš pateicos
Re: Ieteikumi čempim
August 30, 2008 05:49PM
Tere! Spied garajā, šaurajā taisnstūrī zem sava komenta uz "Edit" un labo un beigās uzspied save changes, kad palabosi.

http://i.smiles2k.net/star_wars_smiles/lsabre.gif
VIP kapā!!! ...ledu

Paliec sveiks PP2!
Re: Ieteikumi čempim
August 31, 2008 03:13AM
Laikam iepriekšreiz nepareizajā sadaļā ieliku... Tad nu arī šeitan...

Protams, visgodīgāk būtu katrai komandai izspēlēt ar katru vismaz pa spēlei, bet... Skaidrs ir vienīgi tas, ka no izlozes un arī koeficientu sistēmas nekur un nekādi nepaglābsies, bet katra komanda ar katru izspēlēt nevar - tam vajadzētu pārāk daudz laika. Lai nu kā, viss atkarīgs no komandu skaita.

Lai gan pastāv tā nepilno hostu problēma, iesaku līdzīgu variantu kā komandu sporta spēļu pasaules čempionātos (futbolā, hokejā, basketbolā u.c.); atšķirība vien tā, ka pēc pirmās kārtas viss turpinās visiem. Tas atrisina čempja iesākuma problēmas.

Tātad ČEMPIONĀTA POSMI:

1) kapteiņu sapulcē (vai vismaz "selektorsapulcē" – ar Skype konferences zvana palīdzību) tiek izlozēti 2 grupu dalībnieki; vienas grupas komandas katra ar katru izspēlē pa spēlei;
2) saskaņā ar iegūto punktu skaitu komandas tiek sadalītas pa līgām (katrā pa 4 komandām, pēdējā, iespējams, mazāk);
3) tālāk viss turpinās, kā ierasts - švakākā komanda no augstākas līgas šļūc uz zemāku, stiprākā no zemākas uz augstāku;
4) sezonas noslēgumā tiek rīkotas finālspēles, kurās savā starpā sacenšas 1.-4., 5.-8., 9.-? komandas (t.i., atkal saskaņā ar sezonas laikā izcīnīto punktu skaitu tiek izveidotas 3 vai vairāk (mazāk?) grupas).

PUNKTU SKAITĪŠANA *
Pirmajā (atlases) kārtā, kad hosti ir pustukši, visiem apstākļi ir vienādi, tāpēc koeficienti nav nepieciešami.
Tālākās kārtās, iespējams, jāievieš līgas koeficients + spēlētāju skaita koeficients.
Gan individuālie, gan komandu punkti tiek summēti visas sezonas garumā (komandas punkti = spēlētāju iegūto punktu summa). Tādējādi gan iespējams, ka sezonas beigās visvairāk punktu ir kādai komandai, kam noslēguma posmā nav paveicies un kas atrodas zemākajā līgā, taču tas - jo interesantāk!
Finālspēļu komandu punkti kopējā sarakstā netiek ieskaitīti - tās ir tikai komandu reitinga sacensības, kas nosaka vietu kārtību sezonas noslēguma tabulā (t.i., piem., finālspēļu 2. grupas uzvarētājkomanda ieņem 5. vietu!). Finālspēļu individuālie punkti (kas aprēķināti ar koeficientiem) tiek ieskaitīti individuālajā kontā.

Tādi, lūk, mani priekšlikumi.

* – Iespējams, ka atlases kārtā punkti piešķirami tikai pirmo sešu vietu ieguvējiem, kā arī par lielāko noķerto zivi (ja vien spēles tips nav Biggest fish!). Tālākajās kārtās – kā ierasts.

e-pasts: valdinjsh@inbox.lv
Skype: valdis.aleksandrovs
Kre
Re: Ieteikumi čempim
September 03, 2008 02:01PM
Domājot, par rudens čempi, liekas, ezerus vajadzētu turpināt iebalsot, nevis izlozēt, kā tas bija ziemas-pavasara čempī, tikai kapteiņu sapulcē vajadzētu novienoties par "lielajiem" un "mazajiem" ezeriem un abu vienādā skaitā. Tas ir ja mēs paliekam pie formulas 2x15+2x30 min, kas man likās visveiksmīgākā no, līdz šim, izmēģinātajām. Tad katrs varētu nobalsot par 2iem 15minušniekiem un diviem 30min. Raivis šeit minēja, ka vajadzētu arī balsot par gada laiku un pulksteņ laiku, bet es personīgi to neatbalstu, jo tad variācijas būtu pārāk daudz un visus mēs nevarētu izspēlēt - labāk lai paliek kā bija ziemas čempī, ka hosts izvēlas kādu no spēlētājiem (saprotams izņemot savas komandas), kurš nosauc ciparu un Hosts tad attiecīgi pasaka no tabuliņas gada laikus un pulksteņlaikus (lai būtu interesantāk, tad varētu saukt arī 2 ciparus smiling smiley ).
Re: Ieteikumi čempim
September 03, 2008 03:15PM
A kādēļ nevar spēlēt visus pēc kārtas, balsojot jau vieni un tie paši lielo tiesu grozāssmileys with beer
Kre
Re: Ieteikumi čempim
September 03, 2008 04:33PM
Zivinen, 2 - 3 nedēļās pilnīgi visi (šobrīd) ezeri tiek izspēlēti, tamdēļ jau tika arī ieviests obligātais, par kuru iepriekš neviens nav balsojis, lai neviens nepaliktu nespēlēts. Bet visus pēc kārtas arī nevar (ja spēlējam 2x15+2x30) jo nav tie ezeri tā sarindoti, ka būtu divi mazi un divi lieli utt.
Bet šīs jau ir nianses, par kurām būs jārunā, kad būs skaidrs, kādā formātā spēlēsim!
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login