www.propilkki.lv 2012/2013 sezonas rudens-ziemas turnīrs
„Propilkki 2” ziemas makšķerēšana notiek tautas klasē, un tas nozīmē, ka jebkurš tās dalībnieks (spēlētājs) var iet, uz kuru ūdenstilpi vai ūdenstilpes vietu, kur vēlas, ievērojot zemāk rakstītos noteikumus.
1. Spēlēts tiek pēc apļa-grupu sistēmas, kurā tiek noteikti 4 spēļu vietnes (t.s. hosti), un katrā hostā spēlē 4 komandas, kuras katru nedēļu rotē, mainās pa hostiem.
2. Spēlē piedalās komandas, kuras ir pieteiktas līdz 2012. gada 07. septembrim.
3. Katru trešdienu tiek izspēlēti 4 ezeri, no kuriem divi ir t.s. 15 minūšu ezeri (spēles laiks – 15 min. katram) un divi – 30 min. ezeri. Katru nedēļu viens ezers tiek spēlēts speciālajā disciplīnā („amount”, „most species”, „biggest fish”, „only…” utt.).
3.0.1 Ja spēles disciplīna ir biggest fish, tad uzvarētājs nesaņem papildus 2 punktus par lielāko zivi.
3.0.2 Ezeri, kur nav speciālā disciplīna, tiek spēlēti “All Species” disciplīnā.
3.1. Ezeru kalendārs tieks sastādīts pēc nejaušības principa (www.random.org).
4. Katrā komandā ir jābūt vismaz vienam pārstāvim, kurš var pildīt hostētāja pienākumus. Viņa IP adrese un hosta informācija jāpublicē „Propilkki.lv” mājaslapā.
5. Visiem komandu spēlētājiem tiek skaitīts individuālais iegūto punktu daudzums, no kura veidojas individuālais reitings.
5.1. Komandu punktus nosaka piecu spēlētāju iegūto individuālo punktu summa četrās vakara spēlēs.
5.2 Individuālie punkti katrā atsevišķā spēlē tiek skaitīti šādi:
1. vieta - 14 punkti;
2. vieta – 12 punkti;
3. vieta - 10 punkti;
4. vieta - 9 punkti;
..............................
.............................
12. vieta - 1 punkts;
Vēl tiek pieskaitīti 2 punkti par lielāko zivi neatkarīgi no ieņemtās vietas 20 dalībnieku konkurencē.
5.3. Komandu punkti tiek skaitīti šādi: Katrā grupā, pēc visu (4) ezeru izspēlēšanas, tiek piešķirti komandpunkti pēc komandu reitinga:
1.v = 3p,
2.v = 2p,
3.v = 1p,
4.v = 0p
5.4. Komandpunkti netiek pieskaitīti kopējā individuālā reitingā.
5.5. Punktus skaita hostētājs, bet ieteicams, ka to dara arī citi spēlētāji, lai izvairītos no kļūdām.
6. Komandu sastāvi ir atrodami mājaslapā www.propilkki.lv. Kapteiņi ir kontaktpersonas. Katrai komandai ir 5 spēlētāji + rezervisti. Spēlē piedalās 5 cilvēki, kurus izvēlas kapteinis. Vienā spēles dienā komanda startē tikai to 5 dalībnieku sastāvā
6.1 Vienas komandas dalībnieki var mainīties spēles laikā, ja kāds no komandas dalībniekiem nevar turpināt spēli, bet “uz ledus” drīkst atrasties ne vairāk kā pieci vienas komandas dalībnieki.
6.1.1 Ja spēles laikā tiek mainīts komandas sastāvs, tad to ir jāpaziņo hostam.
6.1.2 Hostam ir pienākums kontolēt, ka uz ledus nav vairāk kā 5 dalībnieki no katras komandas, un aizrādīt, pārkāpuma gadījumā.
6.1.3 Ja hosta aizrādījums netiek ievērots, tad hostam ir pienākums izmest uz spēles laiku to spēlētāju, kurš/a ir pievienojies kā sestais(6) komandas dalībnieks.
6.2. Spēlētajiem jābūt norādītai komandas piederībai, komandas nosaukumu ierakstot šim nolūkam paredzētajā vietā spēlētāja iestatījumos (player setup).
6.3. Vienota kombinzona krāsa komandai ir ieteicama, bet nav obligāta.
7. Informācija par izspēlējamajiem ezeriem un hostiem tiek ievietota www.propilkki.lv sākumlapā.
8. Par spēles sākumlaika u.c. izmaiņām komandas tiek informētas, cik vien ātri iespējams. Laiki var mainīties arī, ja hostam rodas tehnikas vai citas problēmas. Ja ir nopietnas problēmas, komandas tiek informētas, cik vien ātri iespējams.
9. Hosts tiek atvērts 30 min. pirms spēles sākuma (t.i., plkst. 19.30). Spēle sākas plkst. 20.00. Ja kāds no spēlētājiem nokavē startu, viņš var pievienoties vēlāk vai tikt nomainīts, bet šā iemesla dēļ spēle netiek restartēta.
10. Ja spēlētājam pārtrūkst savienojums spēlēs laikā, tad viņš var atkal pievienoties spēlei, bet spēle netiek sākta no sākuma (restartēta). Ja rodas problēmas spēles startēšanas laikā, notiek viens restarts. Ja vienam un tam pašam spēlētājam atkārtojas problēmas, restarts nenotiek. Ja hostam rodas tehniskas problēmas (tas „nobrūk”), notiek restarts. Spēlētājiem jāpievienojas, cik vien ātri iespējams.
10.1 Ja no hosta vienlaicīgi "izkrīt" 7 vai vairāk spēlētāji vismaz no divām komandām, tad notiek restarts. Ja problēmas atkārtojas, tad tiek mainīts hostētājs, un atlikušie ezeri tiek izspēlēti citā IP adresē.
2012. gada 19.septembris
Edited 1 time(s). Last edit at 09/19/2012 05:13PM by Kre.